Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Franky nézetei,avagy bunkó vagyok,de őszinte!

Franky nézetei,avagy bunkó vagyok,de őszinte!

Szánalom...

2016. március 13. - Franky 13

Sziasztok barátaim!

 

Azon gondolkodtam tegnap,hogy csak mi Magyarok vagyunk ilyen szánalmas egy nép!?Egy nagy vállalatnál dolgozom és néztem az embereket.1 napig vagyunk zárva,ismétlem 1 napig!Mit csinál a Magyar?Ész nélkül neki áll vásárolni,mintha háború lenne,ez is nagy faszság,de a kedvencem,azt is meg veszi amire kurvára nincs is szüksége.Két kézzel szopják a média cumit és nagy cégek "Akciós"kampányát.Simán én is eltudnék adni egy vak embernek egy zseblámpát!(nem bántom a vakokat!!).Na de vissza térve.Kérdezem én.Miért pánikolunk akkor ennyire?A szegény melós meg a belét húzza és még az ugyan olyan melós is még belerúg!Köszönni nem tudnak,csak követelni.Hát tudjátok mit???Kapja be az ilyen gyökér "szeretett vásárló"!Meg fizetve meg senki sincs,hogy ezeket le nyelje!De tudjátok mi a szomorú?Örülnek ennek a kis pénznek is,hogy van!Így vegetálunk,valljuk be őszintén!Jók legyetek!Ha lehet ne rúgjatok a másikba,induljatok ki magatokból!Csókollak titeket!Szép napot Franky

A bejegyzés trackback címe:

https://franky-13.blog.hu/api/trackback/id/tr758472904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolibaba 2016.03.13. 20:31:58

Szia Papa! A sok gyökér azt hiszi, hogy hétfőn se lesz bolt..
Mutatták a tévében, 10 emberből 9 ezt hitte...
süti beállítások módosítása